مدل لباس | مدل مانتو | مدل لباس مجلسی | مدل لباس شب

مدل لباس , مدل مانتو , مدل لباس , مدل لباس مجلسی , عکس مدل مانتو , لباس , مانتو , مدل مانتو اداری

مدل لباس | مدل مانتو | مدل لباس مجلسی | مدل لباس شب

مدل لباس , مدل مانتو , مدل لباس , مدل لباس مجلسی , عکس مدل مانتو , لباس , مانتو , مدل مانتو اداری

مدل لباس , مدل مانتو , مدل لباس , مدل لباس مجلسی , عکس مدل مانتو , لباس , مانتو , مدل مانتو اداری

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

خرید هدیه‌ی سالگرد ازدواج شاید برای شما دشوار باشد چرا که ما میخواهیم برای همسر و یا آقایان کادو بخریم همیشه این سوال برای ما پیش می‌آید که چه کادویی بخریم که او دوست داشته باشد، ایده های زیادی برای کادو دادن به همسر در مناسبت های مختلف است. 

عطر

عطر از آن هدایای کلاسیک بی نظیری است که زمان و مکان و جنسیت نمی شناسد و همه افراد از این که عطر و ادکلن هدیه بگیرند خوشحال خواهند شد. در انتخاب عطر به نوع رایحه آن دقت داشته و در صورت نیاز از سایت های اینترنتی برای نحوه خرید عطر کمک بگیرید زیرا خرید عطر مناسب که نظر همسرتان را به خود جلب کند به آن سادگی ها که گمان می کنید نخواهد بود! اما ما در این مقاله تعدادی از عطر های پر فروش برای هدیه ی سالگرد ازدواج به شما معرفی میکنیم تا انتخاب راحت تری داشته باشید.

عطر های زنانه و مردانه سالگرد ازدواج                                                                  

پیراهن گرافیکی

چاپ تصاویر گرافیکی روی پیراهن یکی از جالب ترین ایده ها برای هدیه دادن به همسر است. بسته به این که شوهرتان به چه زمینه ای علاقه دارد می توانید تصویر بازیکن ورزشی، ماشین یا خواننده مورد علاقه اش را روی پیراهنش چاپ کنید. این هدیه علاوه بر عشق نشان دهنده میزان شناخت شما نسبت به او نیز می باشد و بدون شک او همیشه بابت آن از شما قدردان خواهد بود.

کتاب عاشقانه

اگرچه یک رمان عاشقانه هدیه جالبی برای برخی خانم ها می باشد اما منظور ما از کتاب عاشقانه، رمان نیست بلکه کتابی است که خلاقیت و هنر دست های شما را به رخ بکشاند! یک کتابچه خاطره انگیز و زیبا درست کنید و هر برگ آن را با عکس های دو نفره و خاطره انگیز، متن های عاشقانه، خاطرات و … پر کنید. سعی کنید ظاهر کتاب درست مانند کتاب های چاپی اما خوش رنگ و لعاب تر به نظر برسد و سلیقه زیادی برای جذاب کردن آن به خرج دهید.

ساعت مچی

یک ساعت زیبا هدیه ای بی نهایت عالی به خصوص برای مراسم سالگرد ازدواج است، اگر بودجه مالی تان اجازه می دهد برای خرید ساعت دست روی مدل های شیک، لوکس و قیمتی بگذارید. از این به بعد هر زمان همسرتان به ساعتش نگاه کند یاد شما در خاطرش مرور می شود که صد البته ارزش هزینه ای که صرف خرید ساعت کرده اید را خواهد داشت!

پک شکلات

بسیاری از افراد به خصوص خانم ها به شکلات و شیرینی جات بسیار علاقه دارند. به طوری که امروزه شکلات ها را در بسته بندی های مختلف و زیبا به بازار عرضه می کنند. بنابراین اگر همسر شما نیز به شکلات علاقه دارد؛ بهتر است که یک پک پر از شکلات با بسته بندی های به خصوص با طرح قلب و غیره را در روز سالگرد ازدواجتان به او کادو بدهید.

ما در این مقاله سعی کردیم فهرستی از هدایای سالگرد ازذواج را برای شما معرفی کنیم تا شما با استفاده از این مطالب بهتربن انتخاب را برای هدیه به همسرتان داشته باشید اگر شما ایده های دیگری در رابطه با این موضوع مقاله دارید . در سایت اینترنتی ما بنویسید.

 

  • ۰۰/۰۱/۳۱
  • parsa saleh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی